Nettipelit pelaa netissä Managerointi games

Travian täällä paljon Suomalaisiakin pelaajia liity joukkoon

Tutustu tästä

Hattrick

1. Pitkäaikainen peliHattrick, jolla on 20 vuoden katkeamaton historia, on ainutlaatuinen peli, jossa managerit voivat rakentaa oman jalkapallojoukkueensa kilpaillen kaikkialta maailmasta tulevia ihmisiä vastaan.
    Hattrick on ja on aina ollut ilmainen!

Clup Manager

Trophymanager

1. Online jalkapallomanageripeli

Trophy Manager is a football manager game where you get control of your own internet based football club. In the life as the manager you are the boss and have to control finances, tactics for matches and buy players. You will join an online universe with other human controlled clubs, competing to win the national trophy (Premier League style), the cup trophy or Champions League tournaments. If you want to be a national coach, there is elections every two seasons, so you might one day even manage your country to win the World Cup and take home both honour, glory and the most prestigious trophy on the globe.

Uuteen Apple SE 2020

iPhone 7 / 8 / SE (2:nd gen) Aito Nahkakotelo Lompak Suojakuoret täältä CDON 7,99

2x näytönsuoja Apple iPhone 8: lle - karkaistu lasisuoja 12,90

alla oleva linkki cdon

Juhlista Äitiä kirjalla CDON nyt kirjat alk. 9,90€ allaolevasta linkistä

Goalunited

1.  ilmaine jalkapallopeli
  2. Hello managers,
    on March 5th we will start an update process for our Help Center in game.
    This update will bring quite some improvements and changes to our customer support system which will improve overall experience and quality of the support.
    In order for us to perform this switch efficiently we also need your help and attention regarding this topic.

Powerplay Manager

1. PowerPlay Manager on ilmainen verkossa pelattava urheilumanagerointipeli. Tällä hetkellä voit pelata jääkiekkoa, jalkapalloa, käsipalloa ja koripalloa. Voit luoda oman joukkueen ja toteuttaa haaveesi urheiluseuran manageroimisesta. Realistiset pelisimulaattorit laittavat valmennustaitosi koetukselle pelatessasi muita joukkueita vastaan. Oikeiden pelaajien ja taktiikoiden valitseminen, oikeanlaiset kokoonpanon asettaminen ja pelaajien harjoitusohjelmien säätäminen ovat tärkeässä osassa tiellä menestymiseen. Näiden lisäksi olet vastuussa seuran areenan ja oheistilojen rakennuksesta kuten myös talousasioista. Sinun täytyy hallita kaikki nämä osa-alueet, jos tahdot menestyä muiden managereiden keskuudessa.
    Peli ei vaadi latausta tai asentamista koneelle, tehokasta konetta tai nopeaa internetyhteyttä ja peli on ilmainen. Lisäksi pääset katsomaan oman joukkueesi jokaisen ottelun suorana. PowerPlay Manager on ainutlaatuinen, sillä pelissä voi manageroida joukkueita eri urheilulajeissa yhdellä käyttäjätilillä. Tavoitteemme on rakentaa peliin kaikki yhdeksän urheilulajia (jääkiekko, jalkapallo, käsipallo, tennis, formula, koripallo, ampumahiihto, lentopallo ja baseball)

SoccerProject

1. SoccerProject on ilmainen jalkapallomanagerointipeli. Saatat haluta katsoa tutustumisvideomme saadaksesi nopean käsityksen pelistä.

Hockey Arena

1. Jääkiekko manageri

Hockey Arena on nettijääkiekkopeli, jossa johdat omaa joukkuettasi, taistelet noususta ykkösliigaan ja edustat maatasi World Leaguessa. Sinulla on mahdollisuus voittaa vaaleissa, tulla maajoukkueen manageriksi ja pelata maajoukkueen kanssa MM-kisoissa. Vastustajasi ei ole tekoäly, kuten monissa muissa peleissä, vaan tuhannet muut kyvykkäät ihmiset yli 50 maasta ympäri maailmaa. Peli yrittää simuloida oikeata jääkiekkokauden kulkua: joukkueet voivat nousta tai pudota, uusia pelaajia tulee joukkueisiin juniorikoulutuksesta, pelaajat vanhenevat ja heidän ikäsidonnaiset kykynsä heikkenevät. Uusia maita luodaan jatkuvasti ja maiden kasvun myötä myös uusia kieliversioita.

Ja mikä tärkeintä:
    Hockey Arena on täysin ilmainen ...

ProFurgol

1. Tervetuloa!
    ProFurgol.com on online-jalkapallomanageripeli, joka on tehty kesällä 2007 vain teidän iloksenne. Te autatte meitä kehittymään ja vain mielikuvitus on rajanamme.
    Strategia on tämän manageripelin voima. Mieti, opi, sijoita ja nauti pelaamisesta ja kaikista mahdollisuuksista tehdä joukkueestasi muita joukkueita parempi!
    Rekisteröidy tänään. Saat oman joukkueesi, kun täytät pienehkön hakemuksen, jonka löydät "luo joukkueeni nyt" linkin takaa. Täytettyäsi lomakkeen saat muutaman minuutin kuluttua aktivointiohjeet ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Hauskoja pelihetkiä ja tervetuloa mukaamme!

Sokker Manager

1. Perusta oma joukkue hyvää ajan vietettä

2. Sokker Manager

Ilmainen jalkapallomanageripeli!

Oletko kyllästynyt jalkapallon todellisuuteen? Uskotko hoitavasi joukkuetta paremmin kuin liigajoukkueiden valmentajat? Luo joukkue, kohtaa muita managereja ja todista olevasi paras!

GOALTYCOON
ONLINE FOOTBALL MANAGER

GoalTycoon on strategiapeli, jossa sinulla on mahdollisuus muuntaa virtuaalivaluuttasi todelliseksi rahaksi. Se on online-selainpeli, joten sinun ei tarvitse asentaa muita ohjelmia pelaamista varten. Se on yksi harvoista jalkapallohallinnon peleistä, joissa palkitaan päivittäisestä toiminnastasi.

Rocking soccer on uusi Jalkapallomanageripeli suositun Rocking Rackets -pelin luojilta. Aloita uutena managerina yhdessä meidän joukkueessa. Anna pelaajien valmistautua sarja- ja cup-otteluihin sekä mahdollisesti myös kansainvälisiin otteluihin samalla kun tienaat rahaa ja laajennat seurasi oheistiloja. On monta strategiaa, joita voit käyttää matkallasi kuuluisuuteen.

Manageri aloitti kokeilumielessä kaksi uutta managerointi peliä.

linkit ja katsaus uusiin peleihin täältä

Football Arena

FC Kaskas

Suomi U-22 - Päävalmentaja